1. Znajdowanie wiarygodnych lokatorów i wynajmowanie lokalu
  2. Pobieranie kaucji, pobieranie oraz ewidencja czynszów i opłat oraz zaliczek na koszty dostawy mediów, kontrola nad ich terminowością.
  3. Rozliczanie zaliczek lokatorów na koniec roku lub na dzień zakończenia najmu.
  4. Wysyłanie upomnień i wezwań do zapłaty oraz przeprowadzanie postępowania windykacyjnego.
  5. Przeprowadzanie postępowania sądowego z eksmisją włącznie.
  6. Ubezpieczanie lokalu.
  7. Uiszczanie należnych opłat na konto Wspólnoty Mieszkaniowej
  8. Finansowanie kosztów napraw i likwidacji awarii nie spowodowanych przez lokatora. W tym celu Zarządca utworzy na swoim koncie specjalny fundusz rezerwowy.
  9. Po odliczeniu od czynszów opłat wymienionych w pkt. 4 – 7, przekazywanie nadwyżki na konto wskazane przez Zlecającego.
  10. Uczestniczenie w zebraniach Wspólnoty Mieszkanioiwej, Zlecający udzieli Zarządcy pełnomocnictwa do oddawania głosu na zebraniach.
  11. Sporządzanie i przekazywanie Zlecającemu sprawozdań po każdym zebraniu.