1. Opieka nad nieruchomością – obejmująca zarówno budynek z drzwiami wejściowymi, piwnicą, strychem i klatkami schodowymi, jak i przynależną działkę gruntu, czyli podwórko, śmietnik, plac zabaw, trawniki, zieleńce, przejazdy, chodniki, ogrodzenia, itp. Ochrona prawna nieruchomości, pilnowanie nienaruszalności jej granic i egzekwowanie uprawnień właścicieli od obcych podmiotów takich jak np: TP SA, UPC lub inni właściciele kabli oraz ubezpieczania nieruchomości, firma PARTNER zapewnia także kompleksową obsługę techniczną i budowlaną. Zleca i nadzoruje zaakceptowane przez właścicieli remonty i naprawy części wspólnych budynku, zleca i monitoruje wymagane przez Prawo budowlane coroczne kontrole instalacji gazowej, spalinowej i wentylacyjnej oraz prowadzi książkę obiektu budowlanego i gromadzi dokumentację techniczną wykonywanych remontów. Poza tym firma PARTNER monitoruje funkcjonowanie firmy wywożącej śmieci i innych firm dostarczających do nieruchomości media, a także zleca i nadzoruje pracę sprzątaczki i ogrodnika.

2. Zgodne z prawem organizowanie i przeprowadzanie zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej – obejmuje powiadamianie właścicieli lokali, przygotowywanie uchwał o treści uzgodnionej z Zarządem Wspólnoty, przygotowywanie rocznego i pięcioletniego planu remontów, rozliczanie się na zebraniach z wykonania uchwalonych remontów i ich kosztów.

3. Zarządzanie rachunkiem bankowym Wspólnoty i prowadzenie zgodnej z przepisami księgowości, naliczanie właścicielom lokali opłat na fundusz remontowy oraz zaliczek na eksploatację i egzekwowanie wpłaty tych opłat do wszystkich właścicieli, niezależnie od tego czy mieszkają w budynku Wspólnoty czy nie.

4. Rozliczanie kosztów i windykowanie opłat – naliczanie wszystkim mieszkańcom budynku opłat i zaliczek na poczet kosztów dostawy wody, ciepła i odbioru śmieci według systemu uchwalonego przez Wspólnotę. Po upływie roku kalendarzowego i opłaceniu wszystkich faktur dostawców, rozliczanie tych zaliczek oraz ściąganie i windykowanie powstałych niedopłat.