1. Opieka nad nieruchomością – obejmująca zarówno budynek z drzwiami wejściowymi, piwnicą, strychem i klatkami schodowymi, jak i przynależną działkę gruntu, czyli podwórko, śmietnik, plac zabaw, trawniki, zieleńce, przejazdy, chodniki, ogrodzenia, itp. Ochrona prawna nieruchomości, pilnowanie nienaruszalności jej granic i egzekwowanie uprawnień właściciela od obcych podmiotów takich jak np: TP SA, UPC lub inni właściciele kabli oraz ubezpieczanie nieruchomości. Firma PARTNER zapewnia także kompleksową obsługę techniczną i budowlaną. Zleca i nadzoruje zaakceptowane przez właściciela remonty i naprawy części wspólnych budynku, zleca i monitoruje wymagane przez Prawo budowlane coroczne kontrole instalacji gazowej, spalinowej i wentylacyjnej oraz prowadzi książkę obiektu budowlanego i gromadzi dokumentację techniczną wykonywanych remontów. Poza tym firma PARTNER monitoruje funkcjonowanie firmy wywożącej śmieci i innych firm dostarczających do nieruchomości media, a także zleca i nadzoruje pracę sprzątaczki i ogrodnika.

2. Sporządzanie i zawieranie zgodnych z prawem umów najmu lokali, a także podwyższanie czynszów zgodnie ze wskaźnikami wojewody i standardem lokali. Rozpatrywanie korespondencji lokatorów i udzielanie im odpowiedzi zgodnych z opinią właściciela nieruchomości. Przeprowadzanie postępowania upominawczego i windykacja czynszów, z postępowaniem sądowym włącznie. Ewidencjonowanie na odrębnym koncie bankowym wpłat lokatorów i wydatków na pokrycie kosztów oraz przelewanie nadwyżki na konto właściciela. Sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych.

3. Rozliczanie kosztów i windykowanie opłat – ustalanie stawek i naliczanie wszystkim mieszkańcom budynku opłat i zaliczek na poczet kosztów dostawy wody, ciepła i odbioru śmieci. Po upływie roku kalendarzowego i opłaceniu wszystkich faktur dostawców, rozliczanie tych zaliczek oraz ściąganie i windykowanie powstałych niedopłat.